Kırmızı Halı | CFDA FASHİON AWARDS


Milibaaaa!!! Çok mu enerjik bir giriş oldu acaba. Neyse sevgili kızlar ve oğlanlar. Naptınız? İyisinizdir inşallah. Sağolun ben de çok iyiyim. Bugün bildiğiniz üzere CFDA Moda Ödülleri vardı efenim. Ben de sıcağı sıcağına hemen yazayım dedim.


KİMYE ile başlamasam bu yazı olmazdı. Valla ben bu çifti seviyorum. Kim Proenza Schouler tasarımı ve bence pek de sorunu olmayan bir elbise giymiş. Ayrıca makyajını çok sade ve yine her zamanki gibi kusursuz buldum.


Güzel bir manken olan Lily Aldridge'in üzerinde Thakoon Panichgul tasarımı bir elbise var. Ben manken olucam, böylesine güzel bir vücudum olacak ve ben üzerime bu çuvalı geçiricem. Yok cınım sağol. Güzelim kızsın ablacım git başka bir şeyler giy. Makyajına gelicek olursa sade ve güzel.


January Jones sen ne kadar güzel bir hatunsun ya! Öncelikle kendisini 'The Last Man on Earth' dizisinden tanıyorum. Üzerinde J. Mendel tasarımı straplez bir tulum, Rauwolf çanta ve Irene Neuwirth takıları var. Ben kendisine bayıldım! Allah allah bugün bende ne var acaba herkesi beğeniyorum.


Alın bakalım sizlere bonus! Bu sevimli kızımız daha 16 yaşında ve Uma Thurman'ın kızı Maya Thurman-Hawke. Ne kadar da duru değil mi? Amanın da amanın. Üzerindeki Zac Posen elbisesi ile çok şık.


İkizlere gelince. Öncelikle Mary-Kate ve Ashley Olsen kızlarımız ikisi de The Row giyinmiş ve Sidney Garber takılar takmışlar. Yapmışlar bişiler de olmamış be. Siz küçükken çok şirindiniz, hadi dönsenize geriye. Olmamış... Hatta kuşlar intihar etti beybi. İçimi kararttınız. Ama sizin de makyajınızı beğendim. Babet giymeniz de hoş.


Başka bir mankenimiz Joan Smalls'a gelince. İddialı ve güzel bir makyajı var. Fakat Calvin Klein fermuarlı elbisesini pek beğenemedim. 'Memem yok o zaman göbüşe kadar açayım.' Bi aynaya bakın evden çıkarken ya.


Amanda Seyfried kızımıza geldik de keşke gelmeseydik dediğinizi duyar gibiyim. O elbise nedir öyle. Rodarte olan bu tuhaf elbiseyi tartışmak bile istemedim be yavrum. Düşün artık! Yine makyajını çok beğendiklerimdensin sen de. Ama malesef ki sadece o kadar. Hadi bi de Monique Péan takını ve ayakkabılarını beğeneyim de gönlün olsun.


Yavrum Beckham!! Yürü be kızım. Kendi tasarımı olan bir tulumla salına da salına da gelmiş hatun. Vallahi David çok doğru seçim yapmış. Bir de şarap gibi hatun bulmuş. Saçlarını, makyajını, kıyafetini çok çok sevdim! Tek sıkıntı kolye ama onu da görmezlikten gelebiliriz. Victoria'cım kuşlar seni çok sevmişler.


Vanessa Hudgens ise buralara Sachin & Babi Noir elbisesiyle gelmiş. Hoş gelmiş. Valla ben kombinine bayıldım. Ne çok aşırı ne de çok az. Valla yeterli ya. Ayakkabısı, çantası, makyajı, saçı, takıları... Her şeyi çok sevimli olmuş. Bana bi şeyler oldu valla. Beğeniyorum herkesi.


Bu kız çok mu sevimli yoksa bana mı öyle geliyor. Michael Kors tulumunu çok beğendim Gigi Hadid'ciğimin. Tipiş tipiş pozlar vermeyi de atlamamış. Tulum bana biraz boş geldi sadece. Onun haricinde bir sıkıntım yok bu kızımızla ilgili. Makyajı yine pek çok hatun gibi sade ve şık olmuş.


Geldik Taylor's Gang'dan bir parçaya... Karlie Kloss bugün fazla vintage olmak istemiş sanırsam... Diane von Furstenberg elbisesi bana fazla uğurböceğini hatırlattı. Çok üzgünüm bebeğim, çok güzelsin ona bir şey demiyorum. Fakat o elbise bana fazla bağrı açık ve aşırı vintage geldi. Keşke bari bu vintagelığa uyan bir çanta kullansaydın. Bir de kırmızı elbise giydin diye de kırmızı ruja gerek yoktu ki be kızım...


Emmy Rossum'u Dion Lee elbisesi içinde aşırı hoş buldum. Zaten hatunu Shameless'dan beri seviyorum. Paul Andrew ayakkabılarına da bayıldığımı da belirtmeden edemiyicim. Neyse işte kızımız çok güzel. Hadi bir kusur buldum size, belki elbisenin kolları olmayabilirdi.


İşte karşınızda, boşandım fakat sizi gebertebilirim hala pislikler bakışlı hala mükemmel olan hatun Katie Holmes. Off o ne uzun cümleydi öyle. Uzun lafın kısası karşımızda genç kızlar gibi maşallah. Giymiş Ralph Lauren elbisesini mükemmel de olmuş. Yalnız o elbisenin ütüsü kaçmış ama o da nazar boncuğu olsun be...


Hannah Davis'i Milly kıyafetiyle çok tatlış buldum ben. Çok güzel kız vesselam. Kusursuz olmuş hatta. Hatta onu günün 1. ilan ediyorum. Çok da mutluyum. :D


Ve son olarak karşımızda meymenetsizlikler premsesi Nina Dobrev var. Oh iyi oldu The Vampire Diaries'den de ayrıldı. Valla çok iyi oldu. Lela Rose elbisesini beğendim. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Elbisenin üstünü fazla beğenemedim yalnız. Neyse sevimli şeyler bu yazıyı da bir meymenetsiz ile kapatıyorum. Hepinizi de ayrı ayrı seviyorum xoxo

Yorumlar

Popüler Yayınlar