Kırmızı Halı | TONY Awards 2015



Bu aralar bir sürü kırmızı halı yazısı yazdım. Biliyorum, bu kadar üst üste gelmeseydi keşke diyorum ben de. Ne yapalım artık... Fakat bu seferki kırmızı halı diğerlerine bin hatta on bin bile basabilir sanıyorum ki. Yani bana göre öyle sevimli kızlarım.


Yazıma J Lo ile başlıyorum. Bu kadın artık orasını burasını fazla açmıyor. Çok sevdim bu hallerini. Valentino mavi taşlı elbisesine hayran kaldım, hatta ve hatta aşık oldum. 'Yasla başını hadi degajeme doğru' dese de mükemmel bir dekolte. Saçlarının rengi J Lo'ya cuk oturmuş. Kadın kendisiyle tam uyumlu bir saç stili ve rengi buldu ya mutluluktan uçalım bence.


Yine Joan Smalls ve yeniden güzellik şıklık demek isterdim ama olmamış be güzelim. Bu sefer yapamamışsın. Aslında suç sende değil Givenchy'de. Bu nedir arkadaş bir plaj havlusu, olmadı bir perde edasıyla dolanmış ponçik ponçik etraflarda. Yok kızım istediğin kadar yüzün saçın güzel olsun ama kıyafet olmayınca olmuyor be.


Koca memikli ve hepinizin bildiği gibi Robin Thicke ve Pharell'in müzik klibine oynayan o meşhur kızımız Emily Ratajkowski. Bu kızı sizi bilmem ama ben ilk kez memiklerini kapatan bir kıyafet giyer iken gördüm. Ve kıyafetini gerçekten de çok sevdim. Elbisesi Marc Jacobs olan kızımız saçıyla ve makyajıyla da şahane bir biçimde dengelemiş. Özellikle elbisenin sırt dekoltesi takdiri hakediyor.


Kardashian'lar arasında en en en çok sevdiğim kız sensin sevgili Kendall Jenner. O tuhaf kardeşin Kylie gibi hiç bir yerine bir şey yaptırmadın. Helal sana! Kim gibi burnunu filan da küçülttürmedin. Çünkü bunlara ihtiyacın yok kızım senin sen doğuştan büyülüsün. Kendi kızım olsan bu kadar över miyim? Tabi ki överim alla alla. Konuyu çok fazla dağıtmadan Calvin Klein pembiş mini elbiseni çok beğendim. Sade bir makyajla da tamamlamışsın.


Gülistan da Gülistan... Bu nedir canım,Vanessa Hudgens sorarım sana! Bana bu Naeem Khan elbiseyi bedava verseler dahi giymem ki gülüm. Bir de Allah bilir sen buna ne kadar vermişsindir acaba? Hayırlısı artık. Bir de olmayan memiktolarına o üst olmuş mu? Bunu sizlere nasıl yapıyorlar. İlkokulda kızdırdığın bir arkadaşın stylingin olmuş da senden intikam alıyomuş gibi...


Bu kızı her gördüğüm zaman Aman da Aman esprisini yapasım geliyor. Şu tatlışlığa bak arkadaş. Sade ve şık ve güzel ve Beg'ciğim bir dur! Oscar de la Renta mini elbisesi ile daha da bir sevimli olmuş. Valla son gördüğüm kırmızı halı kıyafetinden sonra bu bir numara olmuş valla. Altın rengi parçalar bulunduran elbiseyi çok sevdim. Amanda Seyfried çok tatlışsın sen ve sevgilin. Bak bu çizgiden çıkma! SAKIN.


Son olarak herkes yaşlanınca böyle olsun amin diyerek Helen Mirren'i koyuyorum. Ay amin diyin! Tü tü tü maşallaaah. Kadın 69 yaşında bu arada. Daha az dediğinizi duyar gibiyim. Öyle de görünüyor valla. Badgley Mischka elbisesi içinde bir gelin gibi olmuş. Keşke arka tarafına doğru dökülmeseydi o daltelli tül. Ama olsun bee. Ne diyorduk o da nazar boncuğu olsun! Hepinizi çok seviyorum. Okuduğunuz için şimdiden çok ama çok teşekkür ederim. xoxo :)))

Yorumlar

Popüler Yayınlar