Kırmızı Halı | 2015 Billboard Music Awards

Evvet hanımlar ve beyleer!!! Bugüüüün sizlere bir kutu açılışı yapacamm... Ne? Ne diyo bu kız? diyenler var galiba orda... Neyse konumuza dönelim bugün Billboard Müzik Ödüllerindeki sevgili ünlülerimiz hakkında gıybet yapıp günah point kazzanmak istemiş olabilir miyim? Tabii kiii!!! Haydi başlayalım.
İlk olarak Taylor ve çetesi ile karşınızdayım. Taylor's Gang bak bunu yazalım bi köşeye dursun. Kızımız toplamış yanına bütün şarkıcı, manken, eş, dost güçlerini birleştirmiş breh breh breh... Üstüne giydiği tulumu Balmain ve pencereli birazdan bu pencereleri abartan hatunlarımızı da görebilirsiniz. Ben tulumu beğendim fakat en çok beğendiğim şey ise elindeki clutch oldu. Neden derseniz üzerinde 'Bad Blood' yazıyor. Bağlantılarını da verdim sizi yormadan. Calvin Harris'le olan yakınlığına gelince ben anlam veremedim bu konuyu size bırakıyorum...
Iggy'ciğim Iggy'cik sen neye dönüşmüşsün böyle be yavrum. O saçlarının ucu ne? O koca kalçalarına böyle bir etek niye? Saçınla uyumlu olsun diye mi o ayakkabıları giydin ben yavrum? Memeleri yaptırdın o yetmedi bir de burnuma mı geçeyim dedin? Sana daha soracak çok hesabım var. Korkma, titre! Tabii Iggy de bunları duydu. Olsun içimizde kalmasın. Siz de bir şeyler eklemek isterseniz yorum yazabilirsiniz.
Evet geldik bizim Antakya'nın güzel kızı Gülistan'a.. Bana artık aşırı sarı saç ve koyu renk kaş iticinin de ötesi geliyor. Sizi bilemem. Rita sen ne yaptın? diye sorarlar adama. Calvin'le ayrılmak sana hiç yaramadı, bir de bunun üstüne senin exini Taylor kızımız götürüyor sanırım. Valla sana kolay gelsin bacım. Fausto Puglisi tasarımı, bol bol pencereli bir elbise -demeye bin şahit ister- var üzerinde. Oğlunun sünnet düğününe gidermiş gibi giyinmese seviyorum aslında ben bu hatunu ama yapıcak bişey yok. Hep Gülistan, sonsuza kadar Gülistan...
Güzeller güzeli Mariah Carey kendini bir dubaya çevirmeyi başardı. Ona koccamaaan bir alkış alıyoruz. Güneş gözlüğümü de takayım da daha havalı olayım yapmasaymış keşke :( Beni her şekilde derinden yaraladı, üzdü, kalbimi kalbimi söktü. Neyse Tom Ford'un muhteşem bir elbisesini gözlük filan takarak -ki takmasa da- mahvetmiş. Küpeleri de David Yurman imiş. Kısacası performansını sergilerken giydiği elbiseyi de üzerine koyunca felakete, felaketle gitmiş. Hatta ve hatta yangına körükle girmiş! Neyse bana ne canım zaten :D
Kylie ve Kendall Jenner... Kylie'ciğim Balmain Paris'ten giyinmiş güzel de olmuş fakat -her zaman bir fakat vardır!- bana sanki ablası Kim'in dolabından çalmış da giymiş gibi gözüktü beh!Kylie'ye söyleyecek sözlerim bu kadar daha fazla üstünde durup da canımı sıkmak hiiç istemiyorum. Kendall, Kendall, Kendall... Sen çok güzelsin be kızım! Hani 'Üstüne çuval giyse güzel' derler ya, heh o üstündeki şey çuval ve sen de çok güzelsin. Kendall da Balmain'den giyinmiş fakat 'Balmain for H&M' koleksiyonundan seçilmiş kıyafeti efenim. Kıyafet üzerine daha fazla konuşmayıp, saç ve makyajını çok başarılı bulduğumu söylemek istiyorum.
Taylor'ı yazdım Calvin'i yazmazsam olmazdı! Yemin ediyorum çatlardım. Bi kere ben siyah gömlek çok severim. Allah için yakışıklı çocuk da. Taylor'la yakışırlar, ben beğendim. Onayı aldınız haydi nikah dairesine, tabi orada işler kiliseydi filan. Biz camide evlensek laf olur valla. Neyse bu konulara girmeye gerek yok. Calvin zaten canım sen Rita Ora'ya fazlaydın. Taylor'a da yaşlısın ama idare edicez artık.
Ludacris'i sadece koymak için koyuyorum da denebilir. Ama çok sevimli olmuş. Al böyle yanaklarını mıncır... Oğlum olsun böyle olsun. Neyse efenim yazımı burada Ludacris ile bitirmeye karar kıldım. Hepinize kucak dolusu -nasıl olacaksa- sevgiler!!! xoxo :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar