Online Alışveriş | Aliexpress.com

Öncelikle herkese koccamaaan bir merhabaaa... Şimdi düşünebilirsiniz ''Bu kızı akşam akşam deli mi dürttü de blog yazıyor.'' diye. Ne diyebilirim tamamiyle haklısınız, biraz deli dürtmüş olabilir. Uzun bir zamandır bloğuma ne yazmam ve burada ne yapmam gerektiği hakkında monologlara girmemin ardından sonunda karşınızdayımmm... Umarım iyi anlaşıcaz :)))

 

Bilmeyeniniz var ise karşınızda aliexpress efenim. Bu sitedeki pek çok ürünü instagramda satış yapan mağazalardan tanıyabilirsiniz. Çünkü o insanlar da burdan alıp üzerine 3-4 kat kazık çakıp sizlere sunmaktadırlar. Benim amacım tabii ki onların işlerini bozmak değil :) Sadece paramı çarçur etmeyeyim azıcık da cebimde kalsın diyen var ise buyrun işte size şahane bir site...

 

Fotoğrafta da gördüğünüz üzere herhangi bir ürünü seçtiğiniz zaman karşınıza bu şekilde bir sayfa çıkmakta. Satılan ürünün resminin sağ üst köşesinde gördüğünüz turuncu yuvarlak ürüne ne kadar indirim yapıldığını gösteriyor. Tabi böyle bakınca ''Aa 5 cent düşmüş bu ne be!'' diyebiliyoruz bazı ürünlerde fakat o 5 cent bile türk lirasına çevirdiğiniz zaman size baya bir indirim sağlamış oluyor. Ardından paranın yazılı olduğu yerin üst tarafında bir % ifadesi var arkadaşlar. Bu o ürünün ne kadar güvenilir olduğunu göstermektedir. Aynı zamanda aşağıya doğru indiğiniz zaman da kullanıcı yorumlarına bakabiliyorsunuz her üründe.

 

Eveeet sitemizde bu kadar uygun fiyatlı ve bunca ucuz şey var kıslaar... Fakat tek bir sıkıntısı var, o da şu ürünlerimiz Çin'den gelmekteler ve eğer ki free shipping yani bedava kargo isterseniz ürünler satıcıya bağlı olmak üzere 15 ila 60 gün arasında gelebilmekte. Ben bunu bir problem olarak görmemekteyim çünkü ucuza alıyorum be kardeş azıcık beklesem kurumam diyorum. Bir de kışlık alışverişlerimi kış gelmeden keza yazlık alışverişlerimi de bu şekilde yapıyorum. Aklınızda bulunsun... Hepinizi çoook öpüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar