Online Alışveriş | IAMNOTBASIC.com

İlk olarak bu yazıyı gerçekten de büyük bir gururla yazdığımı belirtmek isterim. Çünkü bu iki insan o kadar yüce bir iş yapıyorlar ki. Gerçekten pek çok tebriği hak ediyorlar.
Bu siteyi kuran iki kişi, biri erkek biri de dişi efenim. Koruncuk Vakfı ile birlikte bu projeyi sürdürmekteler. Başarılarının da tabii ki devamlarını diliyorum canı gönülden. Meriç Küçük(Maritsa) ve Orkan Orgun adlı iki şahıstırlar kendileri.
IAMNOTBASIC; kalitesiyle zamansız, fiyatıyla ulaşılabilir, duruşuyla yardımsever t-shirtler tasarlamak ve üretmek amacıyla yola çıkan bir moda projesidir.
T-shirtlerin hepsi basic ve muhteşem bir site ismi bulduklarını da görebiliyorsunuz. T-shirt ve atlet tasarlıyor ve satıyor bu arkadaşlar. Ayrıca sürekli yeni tasarımlarda t-shirtler de geliyor. Ve yepyeni tasarımlarla da yakında karşımızda olacaklarını söylüyorlar. T-shirtlere verdiğiniz ücretler bir yardım kuruluşuna yardım gittiğini de düşününce pahalı asla değiller.
%100 pamuklu olduğunu ve dokusunun mükemmel ötesi bir yumuşaklıkta olduğunu söyleyen vloggerlar var. Daha almak nasip olmadı arkadaşlar ama yakın zamanlarda ben de alıciğim kendilerinden. 39.00 - 89.00 lira arasında fiyatlar. Değer mi? Sonuna kadar!
Basic t-shirt deyip de geçmemek lazım değil mi? Sonuçta hayatımızı kurtaran yegane şeylerdir kendileri. 'Basic bir yaşam tarzıdır.' saçmalığını yapmadan gidemezdim.
Bir t-shirt satın alarak yalnızca kendini mutlu ettiğini sanıyorsan, yanılıyorsun.
Sizleri seviyorum xoxo :)))

Yorumlar

Popüler Yayınlar