Moda | Vintage-izm


Merhaba arkadaşlar! Çok uzun değil Mayıs ayında Bohemizm adlı bir gönderi paylaşmıştım. Şimdi ise malum sonbahar-kış sezonu açıldı. Vintage ile devam ediyorum.


Ben uzun eteklere bayılıyorum. Yüksek bel ve midi bu dönem, aslına bakılırsa her dönem mükemmel duran tarzda etekler vintage-izmin öncülerinden. Bu kombinde kırmızı bir fularla imza atmak istedim. Tabii ki de kırmızı bir ruj efsane duracaktır. Kahverengine sonbaharda bayılıyorum. Çünkü içimi ısıtan mükemmel bir renk.


Bu sezon en en en çok sevdiğim şey bol hırkalar... Oversized paltolar, kazaklar; anlayacağımız tamamiyle rahat bir sonbahar-kış dönemi. Eğer ki şapka takmayı seven biriyseniz bence kışın da bol hırkanızın üzerinde çok şık duracaktır. Ayrıca desenli külotlu çoraplar bu sezonun vazgeçilmezlerinden olacak gibi görünüyor.


Midi, yüksel bel eteklere bayıldığımı söylemiştim. Tütü etekler de çok hoş durabiliyor. Siyah kazaklar, turtle neck kazaklar bu eteklerin üzerinde mükemmel duranlardan. Bir de elbise versiyonu var ki bu elbiseye gerçekten hayran kaldım. Hem rengine hem de görüntüsüne. Mini bir çanta ve cat eye bir gözlük ile vintageliğinize vintagelik katabilirsiniz.


Vintageden bahsederken o muhteşem gelinliklerini ele almadan edemem heralde! Mükemmel ve kusursuz güzellikte görünüyorlar. Tabii ki ben de böyle bir gelinlik istiyorum kıslaar.


Tabi vintage demek sadece giyim kuşamla olmaz. Evinize kadar hatta iliğinize kadar vintage olacaksınız! Şaka yapıyorum aşkımlar. Sadece güzel, hoş duruyo evde o yüzden dedim.


Vee son olarak ise vintagelığın atar damarlarından ve patlama yaratan nesnelerden söz edecek olursam tabii ki aksesuarlar olucak. Cat eye gözlüklere ve toprak tonlarında deri çantalara ba-yı-lı-yo-rum!

Yorumlar

Popüler Yayınlar