Ekolojik Alışveriş | Beeswax Wrap | MUMO

Bir süredir internet üzerinden sıfır atık ürünlere ulaşabileceğim mağazalar aramakla uğraşıyorum. Uğraşıyorum diyorum çünkü maalesef ki dibini kazmadan ulaşmak pek de kolay olmuyor. Balmumu kumaşlar ekolojik ve sıfır atık bir dönem için vazgeçilmez araçlar halinde. Kısaca balmumu kumaşların ne olduğundan bahsederek başlayalım.
| BALMUMU KUMAŞ NEDİR? 

 Balmumu kumaşlar adından da anlaşılacağı üzere, içeriğinde balmumu bulunan ve çoğunlukla pamuklu kumaşlardır. Balmumu kumaşlar, tek kullanımlık streç filmlerin ekolojik muadilidir. Kaplarınızı, kaselerinizi kaplamanıza ve pek çok ürünü saklamanıza olanak sağlamaktadır. Elinizin ısısı ile yapışmakta ve yiyeceklerinizi temiz ve güvenle saklamanıza olanak sağlamaktadır. Balmumu kumaşları kendimiz de yapmamız mümkün tabi. Eğer ben kendin-yap (DIY) projelerinden hoşlanıyorum diyorsanız onunla ilgili video yazısına tıklayabilirsin.


 | MUMOwrap.com

 Gelelim ekolojik alışveriş sitesine... Öncelikle #PlastiksizTemmuz hareketleri için teşekkür etmek istiyorum. Temmuz ayı boyunca 2. üründe %50 indirim fırsatı sunmuşlar. Ekolojik yaşama geçiş paketleri de pek çok ürünü uygun fiyatta bir arada almanızı sağlıyor. 

 Yukarıda fotoğrafını gördüğünüz MUMO x KAÇUV Özel 3'lü Karma Set. Bu seti aldığınız zaman gelirlerinin %10'unu Kanserli Çocuklara Umut Vakfı'na bağışlıyorlar. Ürünün fiyatı 67 tl.


 Bir diğer işbirliğini ise WWF ile yapmışlar. Yine bir üçlü set olan karma sette 1 adet 20x20, 1 adet 26x26 ve 1 adet 32x32 boyutlarında balmumu kumaşlar bulunuyor. Satın almak isteyenler için link yazısına tıklayabilirsiniz. Ürün fiyatı 65 tl.


 Son olarak MUMOwrap'in kendi oluşturduğu bu güzel videoyla postu bitiriyorum. İncelememi ve yayınlamamı istediğiniz bir konu veya ekolojik alışveriş sitesi var ise lütfen yorumlara bırakmayı unutmayın. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar