CatCon LA 2015


Herkese kocamaaaan miyavlar! Hepiniz umuyorum ki güzel bir gün geçirirsiniz. Öncelikle ben bir kedi aşığıyım. Bunu bilmeyeniniz varsa öğrenmeli. Neyse dün snapchatte gezinirken -tabi bu sabah 5 oluyor- Catcon LA diye bir yayın gördüm. Ve ardından bir baktım kiii gerçekten de kedilerle ilgiliymiş. Çok çok sevindim. Eğer duymayanınız varsa duysun, kedi aşıklarının da haberi olsun istedim.


CatConLA Haziran 2015 yılında hafta sonu 2 gün boyunca yapılmış olan bir etkinlikmiş. Çığır açan ürün ve fikirler, sanat, tasarım ve pop kültürü kutluyor tabiki kedi insanları için. Bir bölümü expo, bir bölümü sempozyum aynı zamanda mobilya vitrinleri, sanat, oyuncak ve giyim olmak üzere dünyanın en iyi ve en büyük kedi merkezli oluşumu. Ayrıca buradan kedi de sahiplenebiliyorsunuz.
Comic-con gibi fakat kedi insanları için.


Aldığımız her bir bilet (1$) sokak kedilerine yardımda bulunmamızı sağlıyormuş. Fix Nation ile birlikte yürütmektelermiş bu uygulamayı. Ben çok sevdim. Comic-con gibi hem eğlenebiliyorsunuz, hem kedi sahiplenebiliyorsunuz, hem de onlara yardımda bulunabiliyorsunuz. Los Angeles'da yaşasaydım tabii ki de giderdim. Fakat malesef ki çok uzağım. Keşke Türkiye'de de böyle uygulamalar başlatabilsek... Umutluyum :)


Sponsorları arasında da pek çok dev marka var. En başta gelen Animal Planet, Rachael Ray Nutrish, Ace Hotel, Zoomer Kitty, Purina, Modern Cat Magazine... Eğer benim yazdıklarım yetmediyse sizeri http://catconla.com/ adresine göndermekten gurur miyavlarım!

Yorumlar

Popüler Yayınlar